with my BIG BOSS ●﹏●

salam. hye there.. how are you..hehe

udah beberapa hari menyepi kini kembali merepek di blog aku..ala blog aku kan..no ones nak AAK (ader aku kisah) or mesti orang lain akan cakap 'whatever'. macam lawak nabil kat maharaja lawak minggu ni..hehe. tapi twitter aku kureng siket..blog lagi syiok aku nak membebel sensorang..haha


sebenar nye dah lama nak update blog ni tapi haritu xsempat2 a bit busy dengan memindahkan barang dalam umah untuk renovation. nasib baik lah aku di sini sabah tak da la nak dengar2 macam2 ketukan..haha.jahat kan.. ni haa ketika di arau tu hari malam sehari sebelum konvo. sampai2 sana diambil oleh big boss pastu pi makan dan esok nya gi amek jubah dan continue dating.haa pening kan bace..sama la kita.hahaha


anyway aku happy sesangat..sebab aku jenis tak keluar dengan lelaki lain.so bila keluar dengan bf sendiri kan lebih seronok dan puas hati.. jangan pikir tak elok okeh..kami bukan macam tu.. lagipun aku pikir macam ni.jika aku keluar dengan laki lain aku takot satu hari nanti hukum karma datang, aku kena tinggal or sesuatu buruk berlaku pada hubungan kami.. sebab kita tak tau masa depan..setuju tak?? renung2 kan dan selamat beramal..hee


ini kek yang dah siap dengan topping. 1 bjik bagi untuk family him sekali..
Petang 16mei my parents hantar pegi butterworth, then big boss amek aku kat kangar.. since big boss pon baru lik keja we decided dinner after antar aku di umah sewa.. after isyak we  went out for dinner. bertuah lah batch kitorang yang convo dekat2 dengan hari keputeraan raja perlis..


big boss ..

big boss posing apa tu...

perkarangan istana arau

sementara menunggu big boss order..

kepak2..

delicious..
 
  




our dinner
 
  

 after dinner kitorang balik lah since both of us penat.. esok nya 17mei pepagi lagi kitorang pegi amek jubah convo..after sebentar di rehearsal, aku blah.continue with dating.hahaha

big boss bila dapat makan..haha

dis is me..

mine..

in the cinema..

makan lagi..haha

sejarah 3 movie 1 hari..best3..
kitorang tengok first priest 3D. memang best.. secondly tengok kongsi, okeh jugak lah... third was fast and furious 5..giler best guwa cakap lu olang...tak caye pegi la tengok sendiri...hehe


thanx for reading yah!!!



Comments

Popular Posts