first and for most !!!





salam suma...sihat ke..aku sakit kaki ni.ada sapa2 nak tolong urot..hehe..upah urot pon buang duit weh.haha.(bila pulak aku kaki kedekot ni.heran kan)


walopon kaki ngah saket, tapi hati ngah gumbira ni..kawan2 saya suma masih ingat pada saya and of coz la my big boss also..hehe. harini birthday saya.(nak jugak cakap). since tiap2 taun wat party so this year my mom cakap takpayah lah...aku pon okeh je tak kisah..lagipon penat kot harini,,,dan dah jani nak celebrate birthday bersama twin aku di mrmsm beseri, sama hari lahir dan sama ibu dia pon orang sabah..so we meet up at KK..=)

lebih 90 membe wish aku dah sonok dah...korang pon sonok tengok kan..hehe


suma pon yang first harini..first birthday tak disambut(sedih), first day kerja di KK, first day berkerja dalam idup selama 22tahun, first pakai baju kemeja lelaki, first time pakai bowtie.aahh...macam2 lah...tapi best pe....another experience to go through.. kawan2 baru dan spoting...takda yang sombong...kapten2 and supervisor yang prihatin dan berkaki-lebar( berkaliber)...best3...baju biru tu time tunggu bas pegi interview..=)



pagi tadi bagun sebelum pukul5pg..haha. memang bunyi agak lawak untuk saya kecuali time study.kat umah mana pernah bangun awal macamtu..tapi sini okeh la pagi kol 6 dah cerah macam pukul7 di semenanjung...tak takot pon nak jalan naik bas.



6.30 dah masuk kerja, awal kan.padahal pukul7 masuk, takpe ada duit lebih.hehehehe. keraj nye layan guests je...mula2 agak terkelu lidah dan greak pon kaku.lama2 wat2 okeh je.haha.sok nak pegi kerja lagi...harap2 kurang la sakit kaki..maklum lah badan dah dimanjakan dari kecik tak pernah kerja dan berdiri lama.that's why la aku ni tak suka badan beruniforn sedangkan mak,ayah dan kak sendiri askar dan polis penjara..



udah2 lah mengarut disini.. nanti akan diupdate pulak yg terbaru...haha..sambil kerja sambil exercise lemak...seronok hari ini...esok birthday ayah aku..."selamat hari jadi pak...."(confirm tak dengar sebab pak aku tak tau tengok blog..haha)


thanx for reading, ignore some grammar ngokngek..=)

Comments

Post a Comment

Popular Posts