im coming home wahai Pulutan..

salam suma..


Ya, Pulutan merupakan nama kampung aku.. Kampung Pulutan, Menggatal. Menggatal nama pekan kecil..memang agak lawak kan..aku tak kisah kalo korang nak gelak..hehe. aku dah pon selamat sampai sini 2 hari lepas...rilek2 jap baru la harini terpanggil nak bukak cerita dalam blog ni.. kat facebook pon takda gambar lagi tentang ni..


Pulang sini kali ni agak lama jugak lah.selalu nya dalam sebulan dua sahaja..tapi kali ni kan cuti sem berubah pelek siket. ikot sajalah..hehe.  korang mesti tengok layout blog aku ni agak terok kan..ngah edit tadi tapi malas pulak.so continue dengan new post lah.. jangan marah ya..


hmm.. bertuah jugak aku silap pilih tiket flight tu hari.. patut nya aku nak pilih malam.tapi terbeli yang siang, awal pagi pulak tuh. bukan apa risau traffic jam kat penang bridge.. yang seronoknya dapat tengok pemandangan di siang hari. kalo malam?? apa pon xnampak..hanya lampu2 je la..tapi xbest lah tak nampak rumah2, jalan raya dan saliran..


 ini di airport penang lagi...sikit lagi dah nak ditinggal..haha..


pemandangan dari atas penang..cantik kan..



 yang panjang tu atas laut adalah penang bridge.. nampak kecik je kan dari atas..

 haa..sempat lagi syok sendiri atas kapal kan.. tak tido pon..


 ini pulau di tengah2 laut china selatan. kalo dari KUL (KLIA) tak sure lah boley nampak pulau2 ni ke tak..


 yey...dah pon sampai KK...ni la bandar Tanjung Aru dari atas.

 cantik kan KK dari atas..airport di tanjung aru (pantai femes di KK)

 pulau2 kecik dekat2 dengan Tanjung Aru..memang cantik tau..

syukur alhamdulillah selamat sampai dari PEN (short form penang airport) ke BKI(shortform KK airpot) dalam masa 2jam lebih je..aku rasa pilot tu bawak laju lah dan takda gangguan angin kencang.. 


haa...ada free tak tau nak melancong dimana, jemput lah datang ke sini.. kalo nak kan pendapat boley roger2 aku dulu.. mana tau boley jumpa dan jalan2 sama2..lagi syiok kan..hehe. janagn lupa tau!!


terima kasih meluangkan masa untuk membaca entri ini.. =)



Comments

Post a Comment

Popular Posts