⊱✿ ronggeng- ronggeng ✿⊰⊹

salam suma...

tak kisah la apa yag korang pikir untuk maksud ronggeng-ronggeng..asalkan kan maksud yang ingin aku sampai kan ialah jalan2 bersama girlfriend. if jalan2 ngan pakwe nak panggil apa? dating la..haha. yang tu nanti bakal 16hb and 17hb nanti..wah gitu...


semalam pergi menyempurnakan promotion kat 101 hair care... memang really2 BEST okeh.. mula2 teraphist tu check dulu masalah yang ada kat kepala. jenis kulit kepala, pores akar rambut, berminyak atau kering, sensitivity dan paling penting check for availability of demodex follicle mites. demodex ni dikira sejenis bacteria yang duduk dalam kantung minyak dalam akar rambut. pada mata kasar kita tak kan nampak. kena pakai microscope je baru leh nampak.

promoter tak rasmi.

rambut aku dikira ditahap okeh je.. tapi agak banyak gugur since baru je lepas exam. punca rambut gugur salah satu adalah stress and tidur lewat. as a student 2 perkara cenggini tak dapat dinafikan.. so kena jaga selalu.. syampoo mesti selalu, i mean daily. teraphist tu la yang advice aku semalam. maybe aku nak bertukar shampoo kot yang less chemical yang tak elok..hmm... akan difikir2 kan..


after done checking the prob, aku dibawa untuk syampo..time syampoo giler sejuk kepala.bau pon sedap herba cina. then siap conditioning at hair end. sambil syampoo, sambil urut..wahh amat selesa.. next kulit kepala aku di sapu dengan herba panas..ini untuk keluarkan minyak2 degil pada kulit kepala..dah siap kepala di bungkus dengan plastik dan  distim kan pakai steamer. tapi xrasa panas pon tau sebab herba tu sejuk.yang panas rambut je.haha.. then afetr 30 minutes rambut aku di kering kan dan blow dry... hasil nya lembut wangi, dan rambut nampak sihat, hair end pon tak kering lagi..







hama kepala..menakutkan bila tengok under microscope.
harvest green tea( maxi supplement) RM78,
green tea hair essential RM 68
harga promo 2 item ni RM128 + free hair cut..!


after seronok melayan rambut aku, nak layan perut pulak.hehe. kitorang menerjah domino's pizza.hehe. sesaje nak belanja 2 cikgu yang layankan selalu kami. walopon aku tak ajak jalan2, tapi diorang selalu ajak.. ala hal minyak boley tong2, no hal..hehe tapi sonok la jugak kan nak belanja.. so aku and tyradolski decide nak belanja kat domino's. baru la GRAND kan...hehe. gipon lepas ni tak tau bila lagi nak jumpa.maybe lama and maybe xjumpa. who knows kan..hmm.. so we were happy yesterday...











thanx 4 reading.. =)




Comments

Popular Posts