IDENTITY CARD BAHARU..

salam suma.. moga sihat selalu..kalo sakit takpe, ujian..=)


entri kali ni nak cerita tentang keterujaan untuk mendapatkan ic baru..yahoo.. yelah TAK PERNAH lagi tukar baru dari darjah 6 beb..haa.muka memang sangat hudoh time tuh.haha. tapi yang pasti muka juga lah kan kutuk2 pon..


awal pagi lagi macam biasa madam akan kejot.hehe. taksempat nak mekap2 dah pon unty julie dan uncle james sampai depan umah nenek aku. alahai tak dan nak bersolek.ahaks. dalam kereta onthe way baru la touch up apa yang patot..hmm..


sampai2 JPN (kalo tak tau boleh google cari maksud) cawangan inanam..kecik je ofis dia.tapi orang dusun cakap sorou po ( syukurlah) orang tak ramai. masuk amek nombor giliran teros dipanggil pegi kaunter.. bertuah betul kami ni. kami bertiga yang ganti ic baru.. tak sampai setengah jam dah pon siap tiga2 punya ic.. haha tipu lah sangat, dapat ic lagi sebulan lah..


dah siap berhenti minum di kedai berdekatan.. teh susu dipanggil sini ' teh si'. aku pon tak tau apa maksud. yang pasti sedap.haha.oleh sebab pagi sebelum pegi tak makan lagi, makan lah kuih yang aku pon tak tau jugak nama. kuih ni femes kat certain tempat sahaja. inanam kedai ni je ada, yang banyak kat tawau dan sandakan. sapa2 tau nama kuih ni boleh roger aku ya, sebab aku dah lupa nama dia. nama dia nama cina, aku terbelit lidah sebut.hahaha



petang2 pegi jalan2 di umah2 unty aku.. kat sini suma saudara dekat2 je.. senang dan seronok. tapi aku tak bawak camera lagi tangkap gambar. nanti lah ya senang2..hee



ouh ya semalam pegi tengok wayang di 1B(one borneo). Pirates of the Caribean 3D. korang dah tengok ke..kalo dah tengok boleh la bagi pendapat korang. kat facebook aku pon boley..add je okeh.. bagi aku best jugak lah.. lagipon bawak cousin2 bawah umur, sesuai la diorang tengok. aku takpe dah cukup umur.hehe. anyway aku mau tahnxs to my hensome cousin namely "tutie" sebab aku lupa nama betul dia. nama timangan yang ni je..dia yang belanja kami bertiga semalam..lain kali belanja lagi ar..hehe



 




thanx fo reading dear readers..=)


Comments

  1. kite pon x ganti lagi ic....huhuhu....xtau la bile la nk berganti nie...haish!!

    ReplyDelete
  2. cube try teh c spesel...lg sedap!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts