IN PRINCIPIO

APEKAH ITU HAAH??yes! from the beginning. maklum la ini first post aku.haha. norhayati a.k.a. atiey,atot,titot,kuding.isy macam2 larh membe aku bagi nama aku.but official nya dipanggil atiey since my family pon call me that name. aku pompuan biasa saja..


Dilahirkan pada tanggal 28 may 1989.berdarah campuran melayu dan dusun kadazan which my mum yang dulunya beragama kristian,converted into ISLAM.(yeye..!)..i have 3 siblings.1 sis and 1 brother. both of them satu umur coz diorang ni sorang dilahir awal tahun,sorang lagi akhir tahun(xkan tengah2 plak kan..haha).owh tinggi ku 5kaki 6inch.berat??ssssyyyyyy...(mak ai pnjang nye).ape tak nye,macam belon.camna la bg kurus ni..adeyh..eh mlas nak pikior."oi badan,kalo rase nak kurus,kurus la..kalo xnak ikot la..tuan ko xlarat dah." itulah luahan isi hati ku terhadap badan belon ku.hahahahaha



buah cempedak diluar pagar,ambil galah tolong jolokkan.
saya budak baru belajar,kalo salah tolong tunjukkan.

ok ye..adios..


Comments

Popular Posts