barang baaaek punya. ✩ ✫

hai hai hai...

pada entri kali ni aku nak citer plak pasal barang..bia berseni sket kata orang.hehe.petang tadi aku bersama mak and ayah kua ke taiping. mencari kedai alatan computer. kami cari kat kedai yg pernah kami masuk untuk repair brodband aku(broadband pon boley pening tau sebab masuk banyak sangat laptop, setting dia sudah lari lowh). sekali tu jela pegi pon,pas tengok cara, aku dah ley steelkan sendiri.tujuan sebena gi kedai tu sebab nak cari ink printer. b4 this aku pakai catridge(betul ke eja,hentam jela). printer pon si dia yg bagi,kita terima saja biar pon xsempurna,yela dari xda kan..so printer tu kena srvice2 sket (hehe).

ni yg latest pemberian si dia..=)



aku pon membayang kan bila degree mesti banyak projek2,byk guna printer,so aku pon usul kan pada pak aku. aku mintak pak aku bli yg tank(lebih murah dan dapat plak 4 botol free lagi).sapa xnak kan..n service skali, so pulang lah kami sebab malam baru siap kata nya. tapi kejap je siap pak aku ambil semula.. bila malam aku try, skali print kaler itam ok je.mak aku pon xsabar2 nak print berkaler plak. bila print je, kua ijau2, begaris2. mak ai, ini bikin panas lagi..haiyaa..isnin ni pak aku nak gi tanya semula kat cina tu. tapi aku xley nak try la sebab petang tu aku, mak n kak lik sabah..tapi xlama pon.kak lik sini lagi awal sebab keja. aku pulak nak pk masuk shah alam n barang2 bawak sana..




oh ya.. pas cari ink printer, kami masuk kedai leno.ada beberapa barang mak aku order baru sampai. 2 minggu lepas gak la order..naseb baik aku try dlu kasut tu.TAK MUAT kowt..hahaha.kalo sampai umah camna.susah betul kaki omputeh ni (perasan). so aku ganti kan dengan tempat alas bontot(amboi bahasa). yela nanti nak study kena duduk berejam kalah operator2 big company(sangat tipu). unty yang tuan kedai tu cakap aku cantik(ingat aku makan pujian kewwww????).NO-NO-NO.Ala aku xmintak puji pon oke. maybe dia saja nak bagi laku kowt(jahat nya aku).mak plak dikatakan cikgu.kata nya pada mak aku "are u teacher?? ur english is very precise.." waa bia betul.mak aku sarjan askar kot(dah pencen). mak aku memang ske cakap2 pon.bagus la kan..anyway, thanx a lot unty catherine.. =)

xda jodoh antara kita.cewah!

ganti dengan benda alah ni sebab kasut xmuat.haha


yang aku paling ske dapat purse baru.YEY-YEY-YEY...Dah bosan la pakai purse lama.(amboi2). biar pon purse ni xla mahal dan berjenama terkenal seperti guess, gucci, seed, LV and so on larh, namun tetap ada personal value. ye la mak aku bagi kowt.xsama dengan orang2 len yang bagi.. so aku sangat2 nak tunjuk purse yang ada nilai yg tersendiri,aku yang rasa,orang len mybe rasa biasa saja. tu ak xkisah pon..




baru ni mak aku bli kat abg aku kasut (best kot pakai) sempena hari jadi dia ke 26.maklum la anak laki sekor je..sayang nya pon banyak juga(xpa aku lebih lagi sebab dua2 utamakan aku,hehe). tadi mak bli tali pinggang plak kat abg aku.waah..susah nak dapt mak camni..aku xjeles pon sebab aku lagi lebih.hehe.pada adam(abg aku), "kau kena hargai".hakikat nya mak dan ayah sebena nye sayang kami suma(ini sangat benar, tak bohong).. 

terselit personal value celah2 purse ni.. =)


kesimpulannya disini mak dan ayah sayang kan anak2 mereka.kita sebagai anak perlu usaha yang terbaik bagi menggembirakan orang tua kita.setidak-tidak nye buat hati mereka senang kerana mereka telah banyak bekorban.wah gitu..
(p/s: mak ingat ye janji ati sem depan..hehe)

Comments

  1. cantik BB...nak 1..hehe..

    btw, take a look:
    http://cikinaberry.blogspot.com/2010/12/alhamdulillah.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts