Mengarang ni
sebenarnye memerlukan teknik yang sesuai 
dan ilham sempurna
betol.kan?

Barulah kamu kamu kamu dan kamurang
nak layan entri aku yang (tak) seberapa.
aku tahu
sebab
aku juga manusia macam kamu

aku pon baru (tak sampai) setahun jagung dalam arena [*bebel*og ]
Mula-mula aku tengok membe2 lame buat
cerita hal study oversea, cintan-cinton, heart feeling dan sewaktu dengan nya lah
tapi tak kepingin pon nak buat since macam aku tak banyak modal
bila tengok makin pesat hal bebel-og ni
aku majukan diri
saje mencuba.


lame-lame seghonok pulaks
tapi
masih rasa tak best
almost everiting aku nak bagitau
kadang2 aku
terpikir
"perlukah"

"dah posted, apa boley buat" 
kan??


Dari situ
aku mula belajar
untuk menjadi writer
bukan untuk menunjuk
bukan nak cari glemer
atau nak tunjuk hebat dan "supermak" (sangat)
sekadar menjadikan coretan harian dan
kepuasan diri sendiri
kadang-kadang
masih tak puas
sebab aku dah lama tinggalkan subjek sastera
antalogi KERUSI tingkatan 5
setakat
karangan FAKTA aku layan lah
kalo menyambung cerita
confirm
TAKDA MODAL
langsung.



Bersempena ramadhan ini
belum terlambat lagi
menambahkan saham-saham pahala
kepada aku
dan kamu juga
selamat beribadat


Namun
ada lagi benda aku nak
sampaikan kat sini.

tak la penting
sangat
tapi
NAK jugak.hee





sebanar
ish
SEBENAR
baru betul
sebenarnya cuma nak bagitahu
yang............
.........





















aku dapat kad raya
kah kah kah
dari
ketua umno bahagian bukit gantang
ADUN kawasan Trong.
jamuan aidilfitri
tu jerr (pon)





jangan marah.
kat atas tu memoyo jeh...
selamat bepuasa
selamat hari raye
hehe







sekian wabillahi taufik wal-hidayah
assalamualaikum
warahmatullahi wabarokatuh


Comments

Popular Posts