Lumrah seorang pompuan...

Assalamualaikum wbt kawan2 seperjuangan..

sihat ke..hehe. hari ini saya masih lagi berada dalam mood "obses nak kurus" tapi tak tau bila nak kurus.wakaka.gelak guling2.okeh dah2 la tu nak gelak. haha. Terus terang saya katakan saya TAK PERNAH kurus dari kecik.betul, tak tipu. ape tak nye, KUAT MAKAN macam anak gajah.hehe. So now I realized.


Nafsu nak gemok, kurus la bertambah bila jadi part time worker kat Promenade Hotel KK baru2 ni. Hmm.. Suke tengok kawan2 yang kurus. Memang la muka nombor satu, tapi yang nombor dua ni melengkapkan pakej sedia ada.tak gitu youp? abang2 youp pon kata benar. lumrah lelaki.Bukan lah saya cakap saya cantik cuma tak lah hodoh sangat.ahakz. actually saya dah kurang jugak la berat badan sebab kerja haritu 8jam berdiri.kalo boss nampak duduk, mesti kena punya.takot.haha

haa.ni gambo 2-3 bulan lepas ni..haha

Berbekal kan keazaman yang tinggi dan semangat yang jitu(wah ayat nak gempak, prasan), saya telah membeli 1 set pakaian untuk mengurangkan kejadian lelemak degil di sekitar badan saya.haha. alah benda biasa je, ayat je melampau.jangan marah.hehe. saya memang suke benda2 camni. Entah dalam 3-4 tahun kebelakangan ni i guess.. kali ni set dari LENO.
kotak elegant nye, boley wat tempat mekap.haha

malu pulak tunjuk gambo ni ha...jangan mara yer ni BUKAN saya..


HALLLOOO... guna duit sendiri okeh. berkesan ke. Entah la, depends pada individu juge. Sape rajin, result cepat.  Tapi xmengharap sangat. saya nak diet. No bukan crash diet yer...nak wat macam FL cakap dalam entri nye dulu, alaa yang ni haa..Tips : Nak jadi kurus ? Meh sni. kurang kan portion bak kate FL kiter.. hehe.


Sebelum saya melalut tersasar jauh, baik saya berhenti setakat ni.haha. malam nanti ada entri baru.jeng jeng jeng...sekian bertemu lagi..hehe..

 adiosssza..aishiteru alls..=)





Comments

  1. yeah..gud luck! knis pun obsess nk kurus! hikhikhik

    ReplyDelete
  2. haa.kanis. jom jom jom KURUS..!! sem depan okeh. get ready babe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts