Back in Teritory

Assalamualikum..


Lama tak menulis di kamar blog. Blog pon dah berwajah baru since dah bosan dengan layout blogger. So i try dis one from wordpress theme. Ala ramai je pakai theme ni tapi bia la nak pakai jugak.hehe. Lagipon kejap je.. Nanti2 tukar len..

Time tulih ni jiwa tak berapa tenteram dengan beberapa kesulitan berlaku di luar jangkaan. Tapi tak pe lah. Barangkali ada lah kebahagiaan kemudian hari.. Saya tak la kurus.haha. tapi nak jugak uptodate dengan fesyen2 baru..hee.

tengah tunggu sampainya hoodie blouse yg saya pesan dekat Tudung by Feeza Collection. Kat sini nak promote la sikit sebab hoodie blouse feeza ni antara paling murah la. saya ni memang suke wat survey b4 beli. So saya tinjau2 kat blog2 dan kat page FB tentang hoodie blouse. Maklum la nak yang berbaloi kan.Nanti lah saya update semula bila dah sampai depan rumah.hehe. 2 hari lepas saya pesan belum sampai. bukan ape kan samalam cuti Nuzul Quran. Sepatutnya harini sampai, tapi hujan lebat pulak. Cian driver van Poslaju..Tape saya tetap sabar menunggu.cewah!

cube teka yg mana satu yg saya pilih.

Nanti dah sampai saya tunjuk okeh. harap2 muat la..kalo tak muat tepaksa la tunggu yang saya order dari Indonesia..entah bila pulak nak sampai...haha.  kalo tak muat mungkin kena jual la..or entah, tengok la nanti macam mana..kalo muat boley tambah collection.




Eh lupa pulak, selamat berpuasa semua....=)

Comments

Popular Posts