kenapa..kenapa...kenapa???

eh tak sedap..sedap lagi jika aku cakap mengapa..mengapa..mengapa..hehe

salam suma..sihat kew..jemput2 la usya nukilan tak seberapa mucuk aku ni...susah2 je..thanx anyway..


kenapa la subjek QMT405 semalam sangat menyengalkan...isy tak paham aku la..tak susah tapi mengambil masa juga la nak pikir2 tiap2 soklan tu...disamping mencabar kekuatan otot2 jari dan lengan, paper semalam  juga meng'exercise' kepale otak berjambul aku nih.ngeh2. 3jam pon aku rasa xcukup masa, kira pon laju2, tak tengok dah orang lain.even kanan dan kiri aku balak yang agak boleh tahan muka.(sempat plak usya time before start keyh..).by the way, aku sangat shuke paper semalam, sebab aku sangat shuke subjek maths rather than biology. chemistry pon aku shuke weyh..(meluahkan minat tak salah kan...)

seperti biasa sebelum pegi exam pon menyempat je...hehe

tapi kawan2 hakikatnya aku berada dilapangan major in biology...waduh2...guano nih bebeh...??? biomolecular science..bunyi je hebat tapi yang belajo ni camna... pape pon sem depan aku nak juga tuko ke Pure Chemistry which i loved years ago(tak la sampai setahun ponn..) yela silap time isi online registeration rituh...gatai2 tuko last minutes..apa boleh buat labu...


oke okeh...ni haa nak gitau yang Big Boss dah beli camera baru pulak..aku pulak sibuk2 busy body kan... yela rituh same2 aku beli camera canon ixus210.. tapi aku kira up siket dari dia... laa ni... dia up pulak dari aku bejuta kali..mana tak nye kawan...nak banding ngan new camera, DSLR pulak tuh... adoiii tak mampu weyh...yang mampu tengok, sesekali leh la try2..hehehe

canon EOS 550D
 versus
Canon ixus 210
**at least convo nanti boley la camwhoring pakai DSLR...betapa batak nye aku kann..haha**

balik pada cerita asal mengapa tadi...tak terjawab juga..so mari lah kita same2 study subjek paling aku kureng... adalah dimaklumkan BIOMOLECULAR SCIENCE ...!! yeaahhh... i'll try, menjadikan suatu cabaran paling syiokk...haha..
selamat study semua...ada lapang2 jenjalan la..follow lagi good..( ayat simpati haha)


Comments

Popular Posts