FRIENDSTER aku kah ??

salah satu feature dlm fs..dlu rajin tuko2 layout n letak gambar2 kiyut dari website.

wah lama gilo xon friendster.rindu kah?? xpon.tapi before this kan email dari facebook je melambak2.ratus2 kot dgn application la, invitation macam2, group2 discussion..bila deactivated email sket jew.

yang ada skali skala email social network gak, hmm... ==friendster==  Wah sedey je bunyi kan. tapi xla sedey sangat.haha.email pon just gitau birthday membe2..membe2 skola2 rendah, skola menengah, matric. kawan2 baru suma pakai facebook la ni..hehe

saja try on FS plak( dlu pggil cmni utk short form, same cam FACEBOOK panggil fb jew..). sekali bukak profile pic time part3 dip weh..betapa lama nya xupdate2.. berdaki2 dah pon.. comey gak fs skang, banyak katun2, game2..lawak pon ada..

oleh yang demikian (wah penanda wacana karangan) aku merajinkan diri membuat clearance fs...buang mana2 pics lamo2..nak letak pics baru2 plak..bagi reborn( bukan konsep keagamaan keh) semula fs aku tu..
wajah baru dalam friendster..ececeh...

sapa2 belom connect fs ngan aku, sila2 la..tu pon jika ada kelapangan..hee

actually bosan kot kua masuk bilik tgk buku.letih tau.( astagaa apa nak jadi nih)..tambah2 subjek biochemitry weh.adoi lagi la stress banyak giler nak cover. nak fedup awal lagi..tapi nya banyak tido, bagun jap study, tido smula..tak paham aku dengan aku..haha.

serabut x??xpe ada nyanyau, ganti yg idop..hehe

favorite...makan siket2, isau gemok lagi.hehe
** haaa pada yg ngah study lek2 sama..minum2, makan jajan sket.baru sambung semula ye...paling penting stok "dadah".i minum "dadah" white coffee.since my friend gitau old town white coffee ada kod E471 dan E472.xberani dah nak minum ( kod babi tuh).selamat menyetadi ya kawan2.. **


Comments

Popular Posts