Plus and Eve Fiber are coming !

Sekarang ni kecoh shape plus dan eve fiber. Setuju?
betul ke produk ini boleh dipercayai? berkesan?
Hanya whatsapp "SP+EF" anda boleh dapat detail dua barang bertuah ini.
kenapa saya konsi kan dalam entri ini? Oh saya bukan ahli atau pengedar shape plus pun.
tapi saya salah seorang dari anda yang ingin mencuba produk yang sangat laris pada masa ketika waktu ini.
Percayakah anda, saya hanya whatsapp Kak Ita orang Aloq Staq untuk tempahan.
order harini ni jam lebih kurang 10-11 pagi dan harini jugak Kak Ita pos kan kepada saya.
Menarik?
Saya sangat teruja jugak sebenarnya.
Yelah digembar- gemburkan boleh turun 2-7 kilo seminggu, sebulan ada yang hingga 10 kg. 
Hah kau memang akan terpengaruh.
Jadi saya korek lah tabung (tipu) untuk berikhtiar mendapatkan tubuh badan lebih baik dari sekarang.
Nak tahu result saya?
Jeng jeng jeng...
Tunggu lah seminggu selepas hari esok.
Sebab esok baru dapat
Mungkin lusa baru boleh start consume SP+EF.
Ahh memang tengah teruja. Taip sambil melompat nihhh...

berikut saya lampirkan beberapa testimoni gempak daripada beberapa previous customers.
Saya harap lepas ini muka saya jugak ada dalam page SP+EF. hahahaha. Over kan????

Kombinasi terbaik SHAPE PLUS dan EVE FIBER 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgAzkuJ0ofYgKxmstrBj7tMq8MClRsUl2FI6JcL0-3p5tLHHoU6rUJ0yeO_K2tVv_xIvVF9wIqJyF0g46XDO8glmcnuJDJ0btu9xHHukFc9TG4w3D6uVsAkwGfaaSkGtx9n4lM7cgKveLw/s1600/194664_10150537627034452_1813329838_o.jpg 

wow...sebulan turun 9kg!

Kalau nak lebih banyak testimoni bergambar, boleh la gugel sendiri ye...hehe
Percaya atau tak, biarlah saya cuba dahulu.
Nampak gaya nya saya perlu start diet lusa. hehe

Bagi saya lah, produk kurus memana pun kita consume, disiplin tinggi dan kawal pemakanan tetap penting.
Harap angan- angan diri ini bukan temporari lah dan menjadi kenyataan..
 

Comments

Popular Posts