Highschool. 10th of Transkrian!on the

Assalamualaikum. 

Hujung tahun lepas kami sebagai super senior dekat MJSC Transkrian menerima jemputan untuk menghadiri Sambutan Ulang Tahun ke-10. Pada mulanya aku agak segan nak pergi, maklumlah hanya berada di sekolah berkenaan di lower form sahaja. Upper form dipindahkan ke MJSC Beseri. 

Memandangkan ramai member-member yang satu batch lower form berada di shah alam, perbincangan diatur. dan aku tanpa segan silu, join perbincangan tersebut. diorang memang best! tak lupa kawan, dan ramah seperti dulu. perbincangan kira-kira dua minggu lepas banyak berkisarkan program yang akan dijalankan dan juga pengangkutan pergi dan balik. Best bukan? hehe. Pengangkutan bukanlah free, cuma ada satu kepala yang mengaturkan bagi mereka yang takde transport untuk ke sekolah. Maaflah gambar takde sebab segan nak amek gamba yang majoriti hadir adalah lelaki!

jom penang!

penang bridge.
Dipendekkan cerita, aku pon join. tapi bukan join geng perbincangan tadi. aku join geng sekolah. geng pompuan. geng nakal! hehehe. dulu jela, sekarang kurang nakal dah.Oleh sebab kami terawal sampai penang, maka kami pon pergi jalan-jalan ke Queensbay. karok bagai nak gila selama 4 jam kat neway QB!


tak larat nak cerita semua, berikut adalah gambar-gambar yang sempat diambil ketika kejadian.hehe.


bilik aku....!

one more sebelum pulang.
batch paling datang. bangga.

credit to abg zamri, photographer tranx.

dulu delta, sekarang dah tukar dentistry!
 


sekian terima kasih.hehe

Comments

Popular Posts