❤❤❤ Happy New Year 2011 ❤❤❤

Salam suma.. happy new year 2011.. oke jom pasang niat masing2 utk 2011 ni..moga hajat suma tercpai..
aku?? aku harap nak jadi lebih baik, study kuat2, kurang kan enjoy berlebihan(aiseyh..), n lebih matang since nak masuk 22thn dah..alahai...



pendahuluan

buku koleksi esei intergriti..

first time nama ada dlm isi kandungan buku tebal.hehe
actually ni ngah kemas buku2 yg dirasakan perlu dibawa untuk menempuhi alam ijazah. hmm..ngah sedap pilih buku2 kimia, terjumpa plak buku esei intergriti time skola menengah dolu2... bukan nak riak atau takbur, juz teringat.. baca semula karangan tajuk "gejala sosial berpunca dari rumah'. ingat lagi aku dipaksa cikgu BM kat klas untuk hantar esei. ada beberapa tajuk xingat bapa bnyak,tapi kena pilih satu untuk di submitkan ke KL. aku pon hentam jela, malas nak pk sngat time tu. dkat2 tarikh tutup baru ak gi anta. tak disangka2 dapat plak saguhati karangan cabuk aku tuh.. walopon langsung x mengaharap apa pon, tapi dapat gak saguhati.oke la kan..hehe.hadiah nya apa? hehehehe...dapat rm50 je, skali ngan buku.. kena gi ikut pengetua amek hadiah tapi xgi pon, malas.gpon jao...



oke pilih punya pilih dah pon dapat buku2 nak dibawa ke shah alam nanti..senior2 cakap banyak pelajaran dip ada kat degree.so kena bawak la notes lame2 tu..


=================================================================


petang tadi gi bli barang nak bawak gi shah alam..tibe2 mak n ayah suwoh bukak braces.. so bukak jela...bukan pe nanti susah lagi nk ulang alik gi jmpa doktor lagi..lagi sebulan kena lik taiping pakai retainer pulak..alahai.

.tapi sonok la ada gigi baru.makan pon xda dah sangkut2..senyum pon dah xmalu2..
satu lagi bila jumpa budak2, ske sangat nak pegang besi kat gigi aku ni..haha. kadang2 budak2 tengok plek je kat aku..dorang kan xtau lagi..
skang xda dah..yeye..sonok..


new hairstyle, new teeth, new environment, and NEW YEAR..!!!

plek sket shot ni ha..

see...no gaps anymore..ececeh..
kad gigi slama 3tahun..


tu je la kot nak bebel..anyway happy new year again!! moga tahun ni lebih baik dari sebelumnya.. go fighting and all da best for all of us.. CHEERS... !!!

Comments

Popular Posts